2015. április 24., péntek

Lovely Silver Highlighter teszt

Sziasztok Beautyk!
Valamikor az elmúlt hetekben a fejembe vettem, hogy nekem igenis kell egy highlighter! Ezert betértem a Glamour napok alkalmával a Rossmannba körülnezni, és lámcsak, egy számomra teljesen elhanyagolt márka egyik darabját emeltem a kosaramba és hoztam haza. Ennek a tesztje következik most.


A kis aranyost(ezüstöst) egy vacak, olcsó műanyag csomagolás védi(amit én kapásból el is törtem... Na mindegy). Ez csavaros, egyszerű designal, semmi csicsa.
De belül egy hihetetlenül pigmentált festékedényt találunk, amihez csak hozzáérve máris csodás fényt adhatunk az arccsontunknak, szemöldökívünknek, belső szemzugunknak, és így tovább.
Nem porol, nincsenek benne nagy csillámok, hanem természetes fényt kölcsönöz, amitől csak méginkább imádom!
Múltkor tettem egy megjegyzést (igaz Krémmánián) a Snapshots palettához, hogy a Martini nevű árnyalat életem highlihtere. Úgyhogy hoztam egy-két swatchot, hogy látható legyen a különbség. Szerintem a Lovely sokkal univerzálisabb, "bőrösebb" szín, kicsit hetköznapibb, de a martini meg egy dögös partismink remek kelléke, biztos nem fogom elhanyagolni őt sem :)
Rajtam tartósnak bizonyult, az esti sminklemosásnál még mindig a helyén volt, szóval tőlem kap egy csillagos ötöst! Nektek is bátran ajánlom, főleg mert van egy Gold testvérkéje is, így minden bőrtónust kiaknáztak. Kb 600 forintba kerül, 2 hete használom minden nap, és meg sem látszik rajta.

És hoztam vele egy természetes sminket is, csakhogy lássátok, hogyan is működik a dolog. Az arccsontomra használtam pír felvitele után, illetve a szemöldököm alá és a könnycsatornához.




Remélem tetszett a teszt, legközelebb tovább boncolgatom a Glamour napi zsákmányaim.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése