2015. szeptember 30., szerda

Vörös hajfestékeim

Sziasztok Szépségek!
Már 16 és fél éves korom óta festem a hajam, így elég sokféle festékkel volt már dolgom. Most megmutatom nektek az általam leggyakrabban használtakat.


Garnier Color Naturals krémhajfesték 7.40 Érzéki rézvörös
Ez a festék hiperpigmentált, erősen ammóniaszagú, és sajnos csíp is egy kicsit. Egy adag az én középhosszú hajamra pont elég volt. A színe nagyon intenzív, és elég tartós is! Mondjuk én 3 hetente festem a hajam, mert nagyon gyorsan nő, de még a harmadik héten is elég vörös a hajam. Kicsit vaskos az állaga, de még így is könnyen kenhető.
A csomagban lévő hajbalzsam a legjobb, amivel eddig csak találkoztam, és mikor sikerült kiderítenem, melyik is az, azonnal vettem normál kiszerelésben is! Nagyon selymessé és puhává varázsolja a hajam, imádom!

Ugyan a szín kicsit talán túl pirosas, nagyon szerettem használni.


A másik a Schwarzkopf Palette Natural Colors krémhajfesték 390 világos réz színe.
Ez utóbbi nem csíp annyira, talán csak néha egy kicsit, a színe szintén tartós és hosszú ideig intenzív marad, és nem annyira ammóniás illatú. 
Egy doboznyi elég a hátközépig érő hajamra, könnyen kenhető, a hajpakolása is rendben van.
Ennek a színe sokkal "szőkésebb", vagy inkább répásabb, természetesebb. Talán ezért újabban ezt szoktam inkább használni, az előzőt inkább csak elvétve. Ezt leszámítva mindkettőt jó szívvel tudom azoknak ajanlani, akik fontolgatják a vörös hajkoronát!

Nektek melyik tetszik jobban? :)


3 megjegyzés:

  1. Nagyon jól áll Neked a vörös szín! Régóta szeretnék vörös hajat, de szerintem akkor fogom rászánni a festésre magam, ha már több őszhajszálam lesz :D Én is hasonló répavöröset szeretnék amúgy :)
    Díjat kaptál tőlem, nézz be hozzám :):
    http://nagymosolyblog.blogspot.hu/2015/09/159-szemelyes-liebster-blog-award.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon nagyon köszönöm!! Holnap ki is lesz töltve, és felkerül a blogra! :)
      És szerintem remekül állna a vörös, ha úgy érzed, nyugodtan vágj bele a festésbe! :)

      Törlés
  2. Szia. Tudnal segiteni hogy hol tudnek venni garnier color natural 7.40 hajfesteket venni?

    VálaszTörlés