2015. november 14., szombat

3 hét múlva szalagavató!

Sziasztok Szépségek!
Egy kis inspirációt hoztam ma nektek! Vigyázat, sok kép jön!

Pont ma sikerült végre megnéznem Bartos Anita szalagavatóra készített sminkjét (http://youtu.be/6VnqZAMS-9g), és ezzel egybekötve rájöttem, hogy még fogalmam sincs, milyen lesz az én sminkem és manikűröm azon a bizonyos napon. Szóval intenzív inspirációszerzésbe kezdtem!

Elsőnek persze a legfontosabbal kezdtem: MANIKŰRÖK!
Imádom az átmenetes és nyomdázott körmöket, talán ezek a technikák mennek a legjobban.
Mindenképpen valami visszafogott, nude-fehér-ezüst vonalon mozgok majd, az illik majd a ruhámhoz.

A sminkemmel egy kicsit nehezebb a dolgom. Inkább a matt színek felé húzom, de egy rózsás csillámos szín is nagyon elegáns tud lenni.

Ami a hajat illeti, egyenes hajból szeretnék frizurát. Még ha fel is van fogva a hajam, akkor is rosszul állnak a göndör tincsek. A konty elegánsabb lenne, de a félig-felfogottnak is megvan a maga varázsa. Meglátjuk, mit tudok majd kihozni ebből a kevés hajamból.


Remélem találtatok inspirációt, ha ti is idén szalagoztok! Melyik tetszene a legjobban? :)




2 megjegyzés:

  1. Nekem félig feltűzött kontyom volt, ha most lenne a szalagavatóm, akkor leengedve viselném. Visszanézve a képeket, hááát :) Pedig szerintem szép volt a frizurám, csak na.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én nagypn vacillálok, de ha tehetnem, leengedett hajjal mennék :D

      Törlés