2016. október 28., péntek

MAC Instacurl szempillaspirál

Sziasztok Szépségeim!
Egy szempillaspirál tesztjét hoztam el nektek!
Még pedig a MAC Instacurl tesztjét.
A csomagolás önmagában nagyon extra, mivel a tubus kalapja hegyes, és plusz egy ponton csavarható. Nem mellesleg pedig sárga-fekete átmenetes is!
Kicsavarva szembetaláljuk magunkat egy műanyag, rövid tüskés kefével, és a trükk utána jö: a felette lévő csavaróval meg lehet hajlítani a kefét!
És swatcok: Nélküle
Én szinte minden felapplikálást a hajlított kefével végzek a felső pillákon, alul pedig sima állással megyek végig a pilláimon. Úgy vetem észre, hogy így szebben elválasztja a kis szőröket is, és nem ragadnak össze, mert minden rövidtüskés kefével ez szokott lenni a bajom.
Vele
Összehasonlításnak itt van 2 kép, a felsőm ezzel a spirállal, az alsó pedig az eddigi kedvencemmel, a Maybelline Express Volume-mal. A Mac láthatóan meg is vaskosítja minden szálam, míg Maybelline inkább vékonyabb pillákat csinál.
A másik, amit észrevettem, hogy amióta ott csücsül reggelenként az asztalomon, gyakorlatilag nem nyúltam szempillagöndörítő után, nagyon szépen ível a keféje.
Ugyan nem ez a kedvencem a tüskék miatt, de minden képpen MAC lesz a következő spirálom is, mert nem kell olyan dolgokkal törődnöm, mint a morzsolódás, vagy az elmászkálás, még 8-10 óra elteltével sem, pedig több egy kicsit, mint a duplája (Maybelline 3000, MAC 6900).

Ti próbáltatok már MAC spirálokat? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése