2016. november 1., kedd

Essence Matt Matt Matt szájfények

Sziasztok Szépségeim!
Újabb tesztet hoztam, bár nem valami jó szájízzel...
Valószínűleg ti is belefutottatok a drogériás polcokon ezekbe az Essence szájfényekbe, mint én, és le is csaptatok rájuk, hogy milyen klasszak lesznek... khm...

3 árnyalatot választottam az 5-ből, ezek:
- 01 La vie est belle - világos barbie rózsaszín
- 03 Girl of today - sötétebb mályvás piszkos rózsaszín
- 05 Simply be an icon - burgundy
van még 2 árnyalat, a 02 beauty-approuved!, ami egy természetes rózsaszínnak tűnik, és a 04 ready, set, impress!, ami pedig egy szép, hidegtónusú pirosnak tűnik.
Az applikátora csúcsod, én ezt jobban preferálom a csúcsod kupidó-ívem miatt, elég szájfényt vesz fel, nem kell kétszer mártani, szépen siklik, könnyű eloszlatni. A termékleírás szerint ez egy krémes habállagú, hosszantartó szájfény, aminek a finise bársonyosan matt. Egy része igaz, más nem igazán - valóban habos a textúrája, nagyon meg is lepődtem, mert nagyon kellemes felvinni, könnyen el is oszlatható. A probléma az, hogy ugyan a finise matt, de nem szárad meg, hanem megtartja ezt a habos állagát, ami nagyon csúszkálós, egyáltalán nem tartós, és mindenhol nyomot hagy. Rajtam kb 3 órát bírtak, mert felviteltől annyi ideig nem emeltem semmit a számhoz, addig tökéletesek voltak, de amit kontaktusba lépett más tárgyakkal, azonnal lejöttek.

És akkor swatchok, illetve felrakva:
01 La vie est belle
03 Girl of today
05 Simply be an icon
A legelső színt ráadásul még könnyű is foltosan felvinni, kis ügyeskedéssel szépen el lehet oszlatni, de ezt leszámítva mindegyik egy húzással azt a színintenzitást hozza, amiket a képeken láttok.

Összegezve: ha kicsit tartósabbak lennének, imádnám őket, mert pigmentáltak, kényelmes viselet mind, és szerintem a színük is szép. Szájceruzát kell alá rakni, nincs mese...

Nektek hogy tetszenek? Gondolkodtatok a megvételükön, vagy nagyon elriasztottalak titeket? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése