2016. november 4., péntek

Kaleidoscope - Mysterious Mars

Sziasztok Szépségeim!
Egy különleges lakkal érkeztem, ami kifejezetten nyomdázáshoz való!
A Kaleidoscope by El Corazon Mysterious Mars lakkja egy duokróm nyomdalakk, ami piros-sárga-zöld átmenetes.
Elég sűrű, a vékony ecsetével könnyen lehet eloszlatni, sima lakként is használható, mondjuk egy kicsit csíkos a metálságából adódóan, de szépen el lehet simítani a csíkokat plusz 2 ecsetvonással.
Nagyon szép intenzív, egy rétegben ekkora fedést értem el vele, gyorsan is szárad. Az üvege szerint sötét és világos lakkokon is jól láthatóan nyomdáz, ami igaz is, csak kicsit gyengébben teljesít a vékony nyomda mintákkal, ott inkább a tömöttebb nyomdafejekkel lehet szebb hatást elérni (mármint nem az átlátszókkal, hanem a marshmallow vagy essences nyomdafejekkel, amik keményebbek).
Egy nailart, amihez használtam:
Összességében meg vagyok vele elégedve, kicsit azonban húzósnak érzem a több, mint 3000 forintot érte, főleg hogy csak 8 ml, de nagyon hívogatóak a kékes illetve zöldes lakkok is a vonalból, ha megtehetem, szerintem azokat is beszerzem.

Nektek hogy tetszik? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése